Aug 25, 2010

sesat ke salah tempat?

tragedi berbuka puasa kat luar....

hahahahaha....

semalam kan saya dan family sepatutnya berbuka puasa kat sini.....

tapi kan.....tah apelah yang dok ader dalam kepala saya.....kami pi sini....

huhuhuhu...dah lah sampai lagi bape minit nak maghrib....bila call colleague yang patut gi sama2...dia suh naik level 3....bila naik...tgk takde pe.....heheheh...mula lah gelabah...dah lah bateri tepon tinggal nyawa2 ikan....bila call lagik....

salah tempat daaaa.....

adooiii...jenuh lak nak pi menapak kat tmpt letak kete...mula ingat nak pi makan kat mana2 jer lah.....tp memandangkan tak jauh mana...gi lah jugak...

kesudahan yer....lewat berbukalah....ape lagik kan?...;)

berbaloi ke?....hmmmm...saya rasa sedap lagi makan kat umah.....lauk nyer?...ke laut....serius....kalau lah bayar bnyk2 camtu just utk makan yg tak berapa makan....balik pun lapar lagi....tak pahamlah saya nape org sanggup membazir camtu...klu dah terlebih sangat...sedekah jer kat orang susah...

saya pergi sbb free...klu mau kuar duit sendiri...lupakan sajer....baik bawak anak2 pi soping....

ps: klik kat gambar yer klu mau tau lokasi nyer...;)

pps: gambor takde.....dah kelam kabut...hubby tinggalkan beg dlm kete....bateri hp pun dah out....


No comments: