Aug 3, 2010

still @home

anak dara sudah sedikit sehat cumanyer saya tak sampai hati nak anta ke nursery....dahlah bila bagi makan ubat asik muntah jer...jenuh lah pulak teacher nyer nnt...

bosan sungguh bila dia tak sehat...senyap jer....asik baring jer...tak melasak.....saya nak kuar sidai kain pun dia tak marah...takat merengek sket jer...klu tak...konpem leh dengar suara dia meraung klu ditinggalkan...

makan pun tak bape sedap...sian saya tengok...

cepatlah baik yer sayang....kalau lah mama leh ganti amek sakit adik...:(



5 comments:

Em's Family said...

alaa siannyer dia.. moga cepat sihat.. tapi sekarang memang bermusim, macam anak saya selsema tak baik2, nak nak sebab hantar nursery, dah sihat pun nanti kene balik

eima said...

budak klu sakit mmg camtu .. kesian kite tgk ...
melepek je...
dok je depan tv .. tak de lagi gelak riang 2-3 hari ..
bdn makin susut ...

mazlyna said...

em's,

alhamdulillah...sehat sket dah arini....harap2 oklah..takut kang jadik balik....maklumlah dok nursery kan...

eima,

tulah....rasa bosan jer...selalu marah klu dia asik nangis bila ditinggalkan time kita nak wat keje....tapi bila dia senyap ni...bosan lah pulak....heheheheh....badan mmg susut....teacher pun komplen tadi kata ringan sangat.....sedeh nyer....

Rizziela said...

Memang musim budak2 demam..anak saya baru baik demam ..seminggu dok tgk dia terjelepek ajer

mazlyna said...

cuaca tak menentu..siang panas sangat...mlm bawak ke pagi hujan pulak...orang tua pun tak tahan...ni kan budak2....