Aug 28, 2010

tenis t-shirt

alhamdulillah...

dapat gak saya beli baju ni utk anak dara...:)

actually saya dah oder baju ni kat penjual online bermoto "barang dah ade baru bayar, saya pos"....tapi...bila dah bayar...brg plak takde...agak hangat hati jugaklah disitu...

tapi bak kata motivator di kursus yg telah bbrp sesi saya gi....senyum jer klu ade benda jadi..mesti ade kebaikan di belakang nya...

dan saya mesti admit itu...;)

actually kedai online tu jual RM25 selai....tapi yang best nyer......saya dapat RM30 utk 2 helai...best kan?...;)

katner?....sila lah terjah gerai2 bazar ramadhan kat depan billion bangi....macam2 ader...;)


kaler merah...si anak dara mmg suka merah.....

torqoise plak....rambang mata sebenarnya...so....amek jer lah...;)

utk abang ngah

utk abang long

total up 64 tapi adik tu bg saya 60....best kan?...takyah tawar2...;).....dah tu muka manis jer menjual....saya suka!...;)

actually....saya ikut bff saya ke billion pas abis kursus kamis aritu....pastu berkenan plak baju utk hubby...belikan lah....sekali...ade plak yg ter kecik padahal sume saiz M dari same brand ok....boleh plak lain2 ukuran...beli 4 helai....tp ade 3 ukuran...muskil saya....so haruslah pi tukar kan....

bila terbaca kat blog ciklynn pasal shirt ni...haruslah lagi mengoda2 saya utk pergi lagi seround semlm....mujur ade alasan nak pi tukar baju hubby...hehehe...klu tak pk bnyk kali gak nak gi time2 panas2 ni....tapi harga nyer itu pun....amat menggoda juga....2 helai RM30 compare ngan RM25 sehelai?....sape tak mau kan?...;)

ps: agak besar sket.....labuh....takpelah....leh pakai lama sket...;)....banyak sangat baju anak dara...atuk bagi...cikngah bagi...ciksha bagi....yang mama beli tak terkira bnyk nyer..;).....raya ni...tiap satu rumah pergi...tukar baju lah yer dik yer...;)

3 comments:

little ain said...

hullamak.. banyak betoi baju nya haa..

cik sha pon bagi? huhu bagus bagus.

auntie ain pon nak bagi jugak la nanti. :)

p/s : tak sabar nak tengok.

hyazz said...

maner aci ni...ank daara mesti dpt byk bju...aii pon cm tu...abg2 dapat 2 sorang tp sitocek tu dapat 34 psg lagi...hehehe

mazlyna said...

nak wat camner...baju anak dara macam2 rupa...rambang mata dibuat nyer.....dah tu....puas dah tahan rasa lama2...no 3 baru dapat anak dara...balas dendamlah..;)