Sep 7, 2010

hadiah raya

tiap2 thn.....big bos opis hubby akan bagi hamper raya utk sume staff...

sudah 8 thn kawen ( arini anniversary kami yg ke 8)...maknanya....8 thn gak lah saya jadik tukang bukak hamper....;).....ada thn yg seksa sebab dapat hamper yang berselotape penuh....ada thn yang senang...;)...bukak kotak terus makan....

kotak hamper thn ni.....lagi besar dari thn2 dulu.....alhamdulillah....mesti projek banyak masyukk...;)

isinya....i like...;).....jenuh layan coklat...;)......mau?...silalah datang beraya kat umah saya....;)

macam biasa....mesti ade benda2 camni kat dalam kotak hamper...;).....thn lepas dapat kete control...saya suh hubby bawak gi opis terus....malas nak dengar budak 2 orang tu berebut....

tapi yang ni.....hubby terleih rajin plak pi bukak ubuh bateri segala......sudah nyer....sesi berdeari air mata pas beten antara 2 orang tu lah plak yang terjadi....geram betul...rasa nak sorok jer...aman sket...;)

robot ni best....leh gerak...pastu leh rakam suara....dia akan ulang2 ape yg kita cakap.....best ooo dengar suara jadik suara robot....hahahhaha

ps: pg td saya dah siap2 kemas umah....saya simpa robot ni...bila dah siap mandi...budak2 carik....saya cakap abah nyer dah bawak gi opis...huhuhuhuhu


2 comments:

little ain said...

nak!!!!!!!!!!

nora said...

A'ahlah, saya pun kalau nak beli mainan untuk anak mesti kena 2. Sama kaler, sama saiz... tak boleh lain langsung. Kalau satu jek macam ni... abihlah... perangggggg!!!!