Sep 21, 2010

spaghetti

sabtu lepas.....pas sesi open house kat kota kemuning....kami pi soping barang2 wajib beli tiap2 bulan...;).....sblm cuti raya aritu...tak sempat soping...sempat soping barang nak buat kue raya jer...

dah nama nye bulan raya kan...so....haruslah beli barang2 makan yang lain sket....yg pastinyer...klu mau mudah dan cepat....simpan sajer brg2 nak buat spaghetti...konpem tak basi...;).....klu beli mee segala....takleh simpan lama....rugi nnt...;)...membazir plak klu terbuang sbb tak sempat masak...

balik dari soping....singgah umah mertua jap...tgk ader spaghetti...lagilah saya teruja....hahhaha...tapi tak makan pun....masih kekenyangan makan di kota kemuning...;)....

ahad....balik dari umah makcik kat klang....terus saya berkuntau di dapur....buat ape lagi...masak spaghetti lah....


spaghetti simple ahad lepas.....tumis cili boh ngan lada besar jer...lain2 bahan tak masuk....cendawan butang tu bnyk sangatlah plak klu nak letak nnt...satu tin tu...makan nyer berdua jer...bebudak tak suka.....tu yg malas nak masak..tapi ni dah teringin sangat....masak lah jugak....

so...sabtu ni rasa mau masak lebih sket.....sape2 datang beraya,,,leh lah merasa spaghetti saya....mau?....marilah ke rumah saya...;)



2 comments:

mydira said...

den suke offer nih!... kalo tak sebab spegeti pun, den nak pi juga... the house is open dr kul bape nih>????

mazlyna said...

sila lah datang.....bg can saya masak dululah....sempat kot klu mau lunch...;)