Jan 3, 2006

First Day Di JAS

Well.....arini aku lapor diri kat BTM, Jabatan Alam Sekitar. So far so good. Bos besar pun nampak ok cuma lom dapat jumpa immediate bos jer arini. Dia cuti. Kawan-kawan keliling pun ok. Quite friendly. Time makan pun ajak. Tak macam kat opis lama dulu, lama gak aku gi makan sensorang sebab aku cam tak wujud jer kat situ. Sedey ooo kalu ingat cite lama. Tapi takpelah, tahun baru kita bukak cite baru. Lupakan sahaja kenangan lama. Hope aku akan happy kat sini walaupun belum tahu detail aku nyer job sebab bos besar nak buat re-org.

Tadi pagi aku dari seremban. Mak kena jaga Muji arini sebab pangasuh aku tu antar anak dia masuk sekolah darjah satu. Ngantuk gak sebenarnya ni. Muji batuk plus aku pun tak lena tido. Pikir nak kena gi tempat baru kot. Heheheh. Cam tak biasa.

3 comments:

ma[z]linda said...

along!! ^_^ well, all the best at ur new place! harap2 nyer lagik baik laa.. ;p

mazlyna said...

hopefully...insyaallah...:)

cik maz said...

kalau tak der keja gak, update blog setiap 2 jam...;))