Jan 5, 2006

Programming

Well....arini bos panggil untuk bagi tugas...sebelum ni dia kata nak pk dulu coz aku dah lama tinggal programming and today...decision is there....aku kena buat programming....boleh ke????...insyaallah...i'll try my best....dari buat keje tak berfaedah..baik aku belaja buat keje yang memang sepatutnya aku buat...at least aku akan belaja benda baru...

Report direct to SA kanan and aku ada 4 orang anak buah.....hhuhuhu....ramai nya....benda pertama aku buat untuk diorang ni...sokong cuti untuk raya haji nanti....hehehe...and nampak nya...ujung tahun nanti kena bagi markah prestasi kat diorang...well.....benda ni yang aku tak suka coz aku tak suka nak nilai orang...harap nyer...aku akan melakukannya dengan sebaiknya

Harapan aku...tahun ni aku akan bekerja dengan cemerlang pas hampir setahun membuang masa with nothing.....doakan gue....

amin....

ps: my little sweetheart going to be 2 years tomorrow!!!...love u bebeh...


" senyuman si pengarang jantung"

No comments: