Jan 19, 2006

Kalau lah aku boleh.......

Kalau lah aku boleh?....boleh ape????.......hahahahhah....kalau lah aku boleh jerit B***A** kat orang yang aku marah kan best walaupun aku tau benda ni boleh bagi impact yang besar kalau aku buat....cuma aku rasa kalau sesekali aku dapat buat benda ni....kan best...lega sket kot rasa ati aku.....tu lah yang aku rasa kan semalam.....dan paling tak best....kalau aku rasa sakit ati sangat...aku akan terpikir-pikirkannya sampai aku tak boleh nak lelapkan mata ngan tenang.....dan yang paling tak best nyer....aku terlewat bangun pagi ni...cuma aku bernasib baik dapat sampai kat opis...just in time...klu tak...aku benci tengok kaler merah tu....

aku tak tau apa masalah nye yang orang tak paham ape yang aku cakap....sume nyer terang dan jelas....dah tu boleh plak nak salahkan aku sebab aku marah.....HOI!!!!!!....come on lah....sape pun akan marah kalau kena hadapi situasi yang aku hadapi tu.....aku bukannya tahap dewa dewi...tahap malaikat....yang tak reti nak marah....aku ni MAZLYNA!!!!!!...yang memang dianugerahkan ALLAH perasaan marah dan aku admit aku jenis cepat marah.....TAPI dalam situasi semlm aku rasa aku berhak tersangat nyer lah untuk rasa marah dan macam aku cakap tadi....aku nak jer jerit B***A** kat depan muka dia....

fuhhhhhh...cukuplah tu.....malas dah nak simpan rasa marah ni....buat spoil hari aku jer....nasib aku ada MUZAFFAR yang boleh buat aku tersenyum dengan mudah....love u bebeh.....

ps: dont ask me anything....aku cuma nak luahkan apa yang aku rasakan sahaja... ;)...thanx pada yang sudi baca (listen)... :)

No comments: