Mar 4, 2006

Indoor games Puspanita JAS

Pagi ni ada indoor games kat opis....bnyk gak game ....ade karom, dat, dam aji dan congkak...sepatutnya daftar kol 8.30 dan games start kol 9.00am..tapi biasalah...hari2 cuti ni...ramai gak yg terlewat....aku sampai pun dekat2 kol 9.15...biasalah nak siapkan Muzaffar lagi...

aku masuk game congkak...kira oklah...dpt no 2...hehehe...and nak tau Muzaffar dapat hadiah ape?...hadiah pecah bibir!!!....adoi...geramnya aku ngan budak tu....aku dah pesan jgn dukung2 Muzaffar tapi dia buat jugak...at last Muzaffar jatuh...pecah bibir.....rasa nak ketuk jer budak tu...nasiblah anak somebody kat opis tu...kalau tak...kena dah....aku dah lah minggu ni dok geram kat budak yang kat umah pengasuh tu...dok cakar Muzaffar jer....kang tak pasal2 dia jadi mangsa tmpt aku lepaskan marah....

tapi Muzaffar seronok hari ni berlari-lari dlm surau....main...semayang and baca yassin...so...cute....hehehheh.......

balik around 11....


"solat?..;)"

"baca yassin"

"baca yassin version berdiri"

2 comments:

cik maz said...

hantar je balik kapung duk ngan wa ngan atok, gaduh ngan ngah & ci yang... dijamin gemok! hahahaha...

mazlyna said...

boleh ke camtu...:-/ :-S