Apr 28, 2006

Boy dah dpt keje

Alhamdulillah.....hari ni dpt berita yang menggembirakan...boy dah dpt keje slps bbrp bln menganggur...kat Puchong whit a quite good pay....hilang sakit kepala aku coz 2 hari lps kete dia kena tarik......sakit jantung aku rasa masa abah sms bg tau....ngape aku yg sakit kepala plus sakit jantung?....sbb aku yg jadik guarantor nyer...pepehal...balik pd aku lah jawab nyer....

semlm aku cuti coz nak settlekan pasal kete dia tu...korek sana korek sini....kuarlah gak kete dia tu...pk2 balik....bnyk gak duit aku klu dikorek sana korek sini...alhamdulillah...nasib lah ada saving sket2...klu tak...tak tau lah camner nak settlekan....dah lah abah dan pencen......

kadang2 aku rasa penat jadik anak sulung....tp bila dpt tolong selesaikan masalah dan everything going fine lps tu..nikmat terasa..takpelah...mungkin hari ni masa aku mbantu diorg....mungkin dimasa dpn...bantuan diorang aku perlukan....

cuma aku harap sgt pasni boy tak suka2 letak jawatan b4 dpt keje baru....and kepala aku tak sakit lg bila tiap2 bln org bank call aku bila ada bayaran yang tertunggak....

what ever it is.....AKU SAYANG KELUARGA AKU!!!!!....dan aku akan cuba bantu setakat mana yang aku mampu....

No comments: