Apr 22, 2006

pengarang jantung

hari ni.....time utk jumpa Muzaffar....rindunya kat dia....lama betul rasa tak jumpa.....really miss him...bertolak lbh kurang kol 10 dr putrajaya....asben kata nk terus gi bengkel tp aku tak setuju....aku nak balik dulu jumpa Muzaffar....lps tu baru kuar balik repair kete...

masa smpi tu....seronok nyer tgk Muzaffar yg kerinduan...tak sempat aku nak kuar kete dia dah nak lari kejar......nasib lah lantai tu panas...sempat lah wan nya pegang tak kasik terus kuar....dpt jer kat aku....terus di peluk dan cium....mama tau sayang...rindu mama kan..mama pun rindu jugak......pastu start lah dia membebel...cite mcm2 yg aku pun kadang2 tak dpt tangkap dia cite ape...;)

ptg lps repair kete...kami ke jusco s'ban coz asben nak carik ariel kete control nyer yg dipatahkan Muzaffar....tp tak jumpa pun.....pastu masuk kedai CD...try2 lah gak tanye2 CD Phoenix...sekali adalah plak....harga nya?...RM159.90....fuyyyoooo...mahal tu....berkira2 gak nak beli....tp ade member ckp kat PERTAMA ada jual yg pirate nyer and angah janji nak tgk2 kan klu dia gi KL nnt...heheh....tgklah camner nnt....depends gak kat harga nya....tak sanggup aku nak buang duit camtu jer.....

last2 sekalik projek mbeli tepung utk mak...kelako betul....harga mmg murah lah...40sen kurang dari harga biasa...tp dia limitkan 2 bungkus sekali beli....so...kami masuk bergilir2 beli sorang dua bungkus....dpt2 lah 12 bungkus...ok lah tu....dah jimat RM4.80....bleh dah dpt lagi dekat2 3 bungkus klu harga biasa...utk mak yg mmg guna hari2 buat kue....oklah tu.....bleh lah tambah untung sket...

masuk yg last tu....aku masuk ngan angah....pastu kitorang decide nak masak burger utk dinner...so...belilh brg2 utk masak burger plak...takdelah nampak sgt cam masuk nk beli tepung ajer....;)....bila pk2 balik...kelako gak...camni kot org Kelantan beli gula bila tau harga gula nak naik???


















No comments: