Apr 30, 2006

Phoenix lagik

hak hak hak....aku mmg dah giler ngan cite ni...tak abis2 lah phoenix ni selagi aku tak dpt tgk betul2....jumaat tu member suh carik kat torrent...so...smpi2 semlm.....adik2 ipar ku tgh tgk drama yg di download dr torrent...mintak diorg tgkkan ade tak cite phoenix ku itu...sekali ade daaaaa....hehehhe...seronok nyer.....hopefully boleh lah selesai men download nyer dlm 3 hari ni....tp skang ni aku musykil...sempat ke tak...punyalah lambat....dari mlm tadi smpi la ni dah dekat pukul 11....baru tak sampai 15%...yg siap...tu baru satu episod....adoiiii....klu tak sempat...jawab nyer...adelah opismate sorang ni bakal aku mintak tolong utk download kan sbb dia pakai streamyx...klu line biasa...berjanggut pun tak siaplah jawab nyer.....

aku dah selesai meng update bbrp ari punya cite kat blog ni...tp tak gak siap2 mendownload w/pun satu episod.....bila nak dapt tengok ni???????....:(

No comments: