Aug 11, 2008

Over the weekend


Well....I manage to finish this Korean Drama - My Lovely Sam Soon over the weekend. A full marathon...hahhaha

cerita ini sangat best....w/pun hero & heroin nyer tak hensem/cantek...tp jalan cerita nyer sungguh bagus!...macam cite indon or hindi yang dah boleh agak jalan cite nyer, drama korea selalunya lain dari yang lain...pastu plak susah nak jumpa pelakon yang sama...klu tak, mau ter konpius jap mcm kita tgk cite melayu or indon....balik2 muka tu jugak...

yang paling aku suka tengok, second hero, Daniel Henry....waaaa...itu mamat manyak hensem lah....hahahah...ada lah tengok dia kena interview ngan May Lee dalam Faces & Places kat Hallmark...tp tgk gitu2 jer....bila tengok kat drama ni...memang dia hensem....dia punya senyum....waaaaa.....rasa cam sesuai jer dlm satu skrip dia tu..."mak saya pesan, jgn bg wanita korea tenung muka saya sebab mereka akan jatuh hati".....huhuuhu....aku rasa klu dia pandai cakap korea...mesti dapat pegang watak hero...tp nak wat camner kan....dia ni lahir dan membesar kat US sbb mak dia kawen ngan omputeh dan di bawak ke US masa zaman perang dolu2...tu yg dia tak reti ckp korea...


so...pada sape2 yang belum tengok...boleh lah layan cite ni..memang best...lagi satu aku suka cite korea sebab klu bercinta pun tak over...pastu diorang suka buat cerita cinta adult...bukan cite cinta budak2 yang bosan...

No comments: