Sep 10, 2008

Solat Anak2ku


tengok dulu along wat camner

okey...camtu ekkk

adik buat gak lah

intai lagi along watpe

ape lah yg lama sangat ni

tak bangun gak lagi

cepatlah along

eh..nape tak berdiri ni

duduk balik lah

adik sujud dulu yer

adik dah bangun ni...cepatlah

ngintai along sujud

ok...jom berdiri

cepatlah baca tu along...lama sangat

along...along




Muzaffar...alhamdulillah....bacaan dlm solat hafal dah...cuma bnyk gak nak kena betul kan tajwid nyer...biasalah...baca reramai kat sekolah kan....tp insyallah...tak lama lagi..oklah tu....what do u expect from a 4 years old ++ boy?...korang besar ni dulu dah bleh ke?...aku?...belum kot...;)....heheheh

aku sangat bersyukur kay dia dah sampai tahap ni...harapan aku?....jenazah dan solat jenazah aku nanti...anak2 aku yg akan uruskan...mereka yang akan mandiakan, siapkan,solatkan...dan mereka jugak yg akan turun kan aku ke liang lahad...amin...

6 comments:

lily lotus said...

alhamdulillah..sejuk perut ibu mengandung..semoga jadi anak yg soleh dh besar nnti..aminn

mazlyna said...

aminnnnn.....

M u N z i R said...

adik imam ke muzaffar yg imam?!

mazlyna said...

gilir2...pas beten.....huhuhuu

cik maz said...

comel yg memang comel...hehehehe

sHa said...

abg long sujud syukur yeh?
keh keh.