Oct 15, 2008

Budak2 di pagi raya

dah letak gambar family kan...la ni letak gambar bebudak plak....ni gambar anak2 aku ngan sepupu diorang...sofea....sama gak lah dua2 belah nyer family...baru ader 3 org jer cucu2 nyer....




ni gambar kat dlm umah....aku pun tak tau bila diorang amek gambar ni...

gambar kat tangga...masa tengah sebok2 nak amek gambar family

kat umah pakcik...umah di seberang jln yg kitorang gi wat facial tu

kat umah yang sama gak



makan maruku sama2....budak 2 org ni memang boleh geng....tapi itu sofea macam tak bape ngam sama muzzammil....esp. klu ciksha diorang pegang muzzammil....asik kena chekau jer anak den ngan budak ni ha...nasib tak berbekas...klu tak...mau ader yg nak kena jentik tangan ngan aku ni....hangin gak tengok adik asik kena jer...mak mana yang tak geram kan?...so...jln penyelamat....aku bawak si kecik tu dok jauh2 lah jawab nyer....

2 comments:

Ted said...

ooo sofea tu anak ms lola kan? uol adik beradik eh? hihi...kepohchi jap :)

mazlyna said...

uuppssss....hehheeh...yup....anak dia...bukan adik beradik....biras jer...suami kami yang adik beradik...;)