Oct 24, 2008

jamuan lagik????

ade jamuan raya lagik....kali ni peringkat jabatan pulak.....lepas penat sebulan pose dok kontrol makan...so...tibalah masa....mari menggemukkan badan anda...huhuhuh....

me with my favourite jubah....aku sangat suka jubah ni....dia nyer fabrik bukan cam fabrik jubah biasa yg kain kejung or jenis yg tebal2 tu...aku tak suka jubah camtu....badan aku ni kan gebu gebas cam lalat tu cakap..... so...kenalah carik yg ok2 sket walau mahal sket....dah lama tak pakai jubah ni...since ngandungkan muzzammil...aritu sblm pose try....bnyk nampak spare tyre...heheh...so....

puasa aritu mmg bertekad nak kena buang mana yg patut supaya leh pakai jubah ni balik...lama oooo dok simpan dlm lamari...beli memahal tak pakai....heheeheh....alhamdulillah hajat tercapai tp ade lagik nak kena buang nie...;)

we with my colleague...kami kongker 2 meja..meja kat aku ni ngan meja yg belakang tu...masa ni tengah tunggu KP sampai...


makan dengan kusyuk dan tawaduq nyer....heheheheh...hamper tu hadiah ucapan hari raya paling kreatif...bahagian kamilah yg menang tu...;)

licin abih dah...gambar sebelum tak amek...;)...aku makan nasik berlauk ngan lemang cicah rendang...pastu rasa sesudu laksa member sebelah....tak larat dah nak makan yg lain2...kenyang beb...

so...klu ikut ape yg dah aku tulis kat dlm planner...yg ni kira 2nd last jamuan lah kot...next week ader lagik satu...persatuan punya plak....tp tak tau lah leh turun ke tak sebab nak kena ngajar kursus on that day....hmmmm...rugi rasa plak kalau tak turun...sebab time ni lah nak jumpa kengkawan yg lama tak jumpa tu....

i hope i can make it...;)

No comments: