Oct 28, 2008

KURMA



kurma...hmmmm...kurma ni dah jadik makanan kegemaran aku...utk ngunyah2...baik kat atau kat umah....sejak aku ngandungkan muzaffar....my feveret is kurma mariami...ni lah yg paling sedap kat tekak aku....

tempat beli plak....kat WARTA Bangi....kat brother yg bawah tangga tepi eskeletor tu....brother yg jual ni...rambut dia kadang pesen cam ekor tupai...hehehhe....dah bnyk tmpt aku try beli...kat dia gak lah yg aku suka..;)

kurma ni memang sentiasa ader kat umah....adik2 aku kalau datang kat umah pun...mesti dok carik kurma ni...;)....

dah mahal skang ni....dulu2 20++ jer sekilo...skang ni dah 30++ plak dah....satu bekas cam gambar tu...lbh kurang 1/2 kilo....cumanyer skang ni...takleh makan sensorang sebab muzzammil pun sangat suka...kena beli selalu lah jawab nyer...;)

amalkan makan kurma...baik untuk kesihatan badan dan otak...;)

No comments: