Oct 27, 2008

kenduri kahwen dan open surau

smlm (ahad)....kami cuma der 2 jemputan yg perlu dipenuhi selepas hari sabtu yg memenatkan...;)

first...gi umah kawan baik aku...dekat2 jer ngan area umah parents....adik dia kawen...so...the hijau one....aku suka seh tengok....hehehhe...bukan pe...aku rasa kebnykkan wedding yg aku attend thn ni...majoriti guna kaler gold....asik2 kaler tu jer...bila ader kaler lain...cam best jer gitu...;)

takleh lama kat sini coz kami kena ke usj..umah my in laws....ader open surau...yg ni pun yearly event gak....beside, muzzammil pun udah moody....angin tak baik....dah ngantuk and lapar susu...dapat tengok pengantin..kitorang pun cha alif but.....sorry yer malia....klu takde hal mmg aku tunggu sampai majlis selesai....


pengantin....ijam dan pasangan nye

muzzammil yg dah marah...ni mmg marah sangat ni sebab kena amek gambar masa tengah moody..;)


dah selesai kat sini...kami terus ke USJ....budak tido...aku pun tido gak...penat semlm tak hilang lagi weh....dengan panas lagik...memang takleh bukak mata lah...sedar2 dah nak masuk tol USJ....heheheh....

muzaffar dan muzzammil...

makan2...minum2...pastu balik ke umah parents in law....

No comments: