Nov 4, 2008

xtvt di hari sabtu

ps: saya rasa saya suka dengan tone baru saya seperti posting yang lepas dan rasa nya nak kekalkan tone ini....kita tengoklah yer sampai bila ianya boleh bertahan..;)








sabtu lepas adalah hari mengemas rumah.....rasa2nya..yg betul2 berkemas bersih adalah masa sebelum raya yg lepas.....dah abis raya kan...rasa cam dah lama jer tak kemas umah sebersih2 nyer...;)....

so.....projek saya adalah mengemaskan bilik mainan budak2(bilik bawah) plus membersihkan dapur/ruang memasak saya dan en. hubby tersayang pulak....saya suh bersihkan ruang tamu kami...;)



hasil dari re-arrange brg2 dlm bilik budak2...muzaffar dah boleh guna meja study yg dibeli sbg hadiah besday nyer yg lalu....saya sangat suka tengok dia menggunakan meja itu...sebelum ini...kalau menulis...biasanyer di meja makan atau dia akan meniarap di atas lantai sahaja....



moon chair yg selalu menjadik rebutan 2 org budak ini


mari belajar bersama saya


by the way....4 bekas besar mainan budak2 saya letak kat dlm stor...;)....asik berterabur jer dan saya sangat lelah untuk mengemaskan nyer selalu....cuba nak tengok camner life diorang tanpa mainan....yg tinggal cuma buku2 sahaja...;)


dapur saya pulak....saya berjaya menyusun semula susu atur pinggan mangkuk cawan dan lain2 nyer semula....untuk memudahkan saya mengambil nyer bila rumah menerima tetamu yg agak ramai....dan saya telah menggunkan satu produk yang saya sangat suka iaitu serai wangi.....sejak menggunakan produk ini dlm bbrp minggu lepas.....jumlah lipas yg melintas dihadapan mata saya sangat2 berkurangan....nnt saya kongsikan berkenaa produk ini kemudian yer..

dan...saya sangat letih...walaubagaimanapun saya sangat berpuas hati....cuma nyer dulu masa duduk di apartment...boleh siapkan kemas satu rumah dalam satu hari/masa...tp skang...klu dah selesai kemas bawah, atas dah tak larat nak kemas...;)...so...kena tunggu next sessi mengemaslah pulak...

ptg nyer hubby plan nak bawak bebudak main basikal kat masjid putra tp tak jadik sbb hujan dan sudah nyer kami ke alamanda utk membeli barang keperluan harian...;)

1 comment:

rillys said...

cantiknya meja tu..so practical