Nov 4, 2008

kasut sekolah

saya sangat sebok semalam...bukan sebok kerja sangat tapi sebok meteng...pg meteng...petang meteng lagik....saya sangat leteh dengan itu meteng sampai takde mood nak update....pastu masa lunch hour plak saya bawak muzaffar ke bangi nak beli kasut sekolah dia...

yg ni lagi satu nak buat saya marah sebab masa anta bebudak pagi semlb baru cikgu dia bagi tau dengan muka tak bersalah..."kak, besok nak amek gambar sekolah, kena pakai kasut sekolah warna putih...thn depan pun dah nak kena pakai kasut sekolah gak".....alllloooo...tak boleh ke bg tau awal2....patut nyer klu dr last week dah ckp...masa kami kuar weekend...bleh lah carik...

kasut dan setokin baru muzaffar...hanya sepasang jer yg dibeli sebab nya kasut tu takat nak pakai dalam kete jer...smpi sekolah bukak kasut letak luar jer kan...so...takyah lah nak membazir...

muzaffar dan kasut sekolah baru nya....pakai pagi td...muka toya sebab pagi2 dah kena bergambar....heheehhe...nasib lah nak yer....yg best nyer....si adik pun sama nak tolong along nyer pakai kasut baru...siap tolong hulurkan setokin dan kasut..
ps: maafkan lah ayat saya yg lain hari ni....mood saya tengah swing...;)

No comments: