Dec 2, 2008

hutang tag lagik

saya telah di tag oleh 2 orang adik ipar saya.....huhuhuhu....kamu membalas dendam yer...;)....okelah...kita buat satu persatu lah yer...mula2 kena buat jay punya dulu....nanti2 bila lah takde idea nak update blog...buat kirah nyer plak...;)


1. The age you'll be on your next birthday:
--> bape ekkkk?...ala jari tak cukuplah nak kira....huhuhuu....

2. Place you want to travel to:
-->satu malaya aku dah round.....rasa2 nak gi paris ngan amsterdam

3. Your favorite place:
--> home sweet home lah.....sangat tenang dirumah sendirik!


4. Your favorite food:
--> ape2 yang mak masak....

5. Your favorite pet:
--> aku tak suka binatang....heheheh...cukuplah uruskan manusia bertiga tu jer...;)

6. Favorite color combination:
--> pink purple

7. Favorite piece of clothing:
-->jeans dan blouse, and also baju kurung, jubah

8. Your all time favorite song:
--> ntah

9. Favorite TV show:
--> isnin - witout a trace, selasa- Rafflesia, rabu - CSI Miami, Khamis - ARMY WIVES, jumaat - drama kat RIA, sabtu - cerekarama, ahad - CSI back to back, kalau ade masak aku layan gak ER, Numbers, MONK, The Guardian, Desperate Housewives dan macam2 lagi......hahahaha

haaa....tu dia aku nyer jadual harian...;)

10. First name of your significant other/crush:
--> nama kami anak beranak sepatah jer...sume start ngan M...so hubby pun M***

11. Which town do you live in:
--> Putrajaya, Presint 11

12. Your screen name/nickname:
--> alyn_ar , mazlyna

13. Your first job:
--> cashier cum clerk at petrol pump...masa tunggu result SPM

14. Your dream job:
-->Fulltime housewife tapi income tetap masuk riban2....huhuhu

15. One bad habit that you have:
--> suka menggelesek mata sampai merah and pedeh2...mata saya sangat sensitip sama rambut dan habuk....klu dah gatal kena habuk dan ambut sendirik....sangat sedap utk menggelesek nyer yg akhirnya akan menyakitkan diri sendirik

16. Worst fear:
--> ALLAH

17: Things you'd like to do before you die:
-->menyelesaikan segala yg tertunggak...menyediakan diri untuk mengadap yg ESA

18. The 1st thing you'll buy if you get $1,000,000:
--> hukhkhk...angan2 mat jenin jer ni...tapi yg pastinya...aku mau bebas dari hidup dalam hutang.....gi mekah ngan family sume.....dan bantu org!

19. Your husband/wife:
--> tak paham soalan...;)...nak nama ke?

so......abis sudah dan pastinya kali ni aku takmo tag sape2 dah sebab aku dah penat ngan tag ni dan aku harap ngan buat gini....aku tidak akan di tag dah...huhuhu...tulun yer...jgn tag saya lagik!

No comments: