Dec 3, 2008

mydin

sabtu lepas...kami ke MYDIN subang jaya...biasalah kan...dah cukup bulan ni...so....haruslah nak pi mencarik barang2 rumah yang sudah kehabisan stok dan yg paling utama nya adalah untuk mencarik susu bebudak...dan jugak remote astro...

selepas selesai membeli brg2....ingatkan nak carik tempat buat sticker nama bebudak sebab stok nyer dah abis...tp kiosk nyer dah takde plak....sudahnyer...membeli key-chain mama nyerlah plak.....nak gantung thumbdrive....

itulah dia.....key-chain nama sendirik...plus...gambar itu ketam.....ya!...saya berbintang cancer...saya adalah seorang yg sangat protective kepada org2 didalam lingkungan saya.....TAPI jgn cuba kacau saya sebab sikap saya yg tak suka ganggu org...tapi kalau anda cuba untuk mengganggu gugat kehidupan saya dan org dlm lingkuangan saya....anda hanya mencari NAHAS!.....;)

No comments: