Jan 16, 2009

straight in a row....

minggu ni cukup 5 hari muzzammil buat perangai tiap2 hari bila aku hantar dia ke nursery....konpem meraung bagai takmo turun kete...



since hari isnin...on his birthday...memang anta lambat pun isnin tu sebab bawak dia gi cek-up 2thn...sampai nursery takmo turun...



then...selasa pun camtu gak sampailah arini....



adoiii lah sayang...nape lah jadik camni....hmmmmm...pembawaan budak kah?...;)



jgn buat camni lagi lah next week yer dik oiiiii...oooppppp...amir...;)....lately kitoarng dah cuba2 mengubah dari panggil adik ke amir...kang tak pasal adik nyer plak yg panggil dia adik yg macam biasa terjadik...;)

1 comment:

green apple said...

biasa la tu, dia tau ada rival nak datang, tu yang dia buat perangai..:)