Mar 5, 2009

mari menumbuk

muzzammil kan sangat rajin menolong aku di dapur....especially bab menggunakan lesung ni lah....



klu dulu tengok jer...pastu aku bg dia tolong masukkan bawang putih / bawang merah /halia tu satu persatu....



la ni...dah advance...dia nak tumbuk sendiri plak...tp selalu nyer aku bg dia tumbuk bila dah lumat lah....klu tengah seketul2 tu....mau ader yg terpelanting jap lagik....







3 comments:

aziahmk said...

hahahahaa.....sgt comel itu budak pegang lesung dgn 2 tangan...kikikiki

rillys said...

haha..ada bakat terpendam jadi chef-terkenal ni ;)

mazlyna said...

heheheh....sangat rajin menolong di dapur ni...sebab dia rajin makan kot...;)....

kalau masak tu...bisinglah mulut dia tanye masak ape...