Apr 15, 2009

kepochi

cafe kat opis ni sedikit bermasalah selepas tukar kepada owner yang baru...ape yg jual...memang tak memenuhi keperluan nafsu...;)....tengok jer dah tak berselera...ape lagik lah nak mencuba nyer...

so....arini aku rajin sket nak melangkah jauh sket....klu pagi memang minum kat situlah...cuma tengahri ni malas sket nak kuar dari building...panas...

aku order kuew tiow kerang goreng.....tengah tunggu order siap ni...adelah sorang yg dah siap oder nyer...nak membayor.....harga 8.50....dia bg duit 50.50....pastu dia dok argue ngan budak cashier tu...balance dia 48 hengget....memula aku buat bbodo jer...lantak ko lah...

tapi sian plak kat budak cashier tu...bape kali dah dia dok kira guna kalkulator...jumlah tak sama ngan yg pompuan tu dok mintak....

last2...aku nyampuk....betullah 50 tolak 8...42.......huhuhuhu....selamba jer....pastu baru dia senyap...budak cashier tu pun hulur jer duit balance dia....

pening aku tengok...lain kali...klu takmo pening...takyah lah nak bg duit syiling tu yg kunun2 nyer senang nak kira....sudah nyer...awak yg blurr......huhuhuhu...maaplah saya nyampuk yer....telinga ni dah tak tahan dengar bertekak benda tak betul...yg best tu...kawan dia kat sebelah pun sama mengiyakan ape yg dia tu kira betul....

simple math pun fail....huhuhuhu

No comments: