Apr 15, 2009

melatah

salah seorang dari adik perempuan saya ade yg melatah...bukan melatah stail org tua dulu2 yang siap menari segala tu...cuma kalau di cucuk dibahagian2 tertentu kat badan dia...dia akan melafazkan sesuatu yang boleh menyebabkan orang lain ketawa..;)

TAPI....bukan pasal dia yg aku nak cite....ni insiden yang jadik kat klinik masa aku gi check-up isnin lepas...

ade lah sorang budak ni...budak to me lah kay....umur muda lagik...hujung belasan thn...klu tak pun awal 20an....

kat klinik memang selalu ade pengumuman....so...selalu nyer memang lah diawal kan dengan salam...

nak jadik cite....tengah dok leka2 tu...kuar lah satu pengumuman......salam lom abis lagik..tetiba terdengar satu suara yang bersungguh-sungguh menjawab salam ni....sume orang dah dok pandang kat arah dioarng...mereka ni bertiga....yang kawan 2 orang tu...memang ketawa tak hengat dunialah...yag kene cucuk plak...terus dok ngadap dinding tak pusing2...huhuhuuh...sian kat dia...dimalukan kengkawan tengah ramai2 tu...

aku plak....dok kontrol gelak...heheheh...sian pun ader...dok cover line ngan baca majalah jer...klu tak mau aku tergelak nengok dia....mujur aku sensorang...klu berdua ngan adik yg sorang ni...abislah...

kami ni ade gas ketawa yang saling berkait...;).....klu ade benda kelaka.....baiklah jauhkan kami dianatara satu sama lain...klu tak...mau ade yg ketawa berjam2 tak berhenti nanti...pandang muka salah sorang jer....konpem sambung ketawa lagik....esp bab gelakkan org camni....;)

1 comment:

cik maz said...

hahahaha....boleh imagine budak tu jwb salam...nasib baik tiada di tempat kejadian...kalau tak sure kena halau kluar klinik...