Aug 27, 2009

KFC Macaroni


source

saya makan ni masa lunch semalam...;).....nampak macam sikit but amazingly..ianya mengenyangkan saya...huhuhuh

nape saya kata amazing?....ialah...untuk seorang ibu yang breastfeed anak nya yg sangat kuat bergayut menyusu......yang hanya sarapan pagi dengan secawan oat + milo dan sekeping roti bakar.....DAN saya makan ini pada pukul 3 PETANG.....adalah sangat amazing saya boleh kenyang dengan makan ini sahaja tanpa nasik.....

TAPI...2 jam selepas itu....

*

*

*

*

*

*

*

*

saya makan ini pulak....cuma 2 ketul.....

sahlah saya ni perut nasik...klu tak dapat nasik...memang tak kenyang lama...;)



source


betul lah dioarang kata gambar2 tu hanya utk ilustrasi sahaja....sebab nya...4 ketul shrimp tu...klu susun dlm kotak tu...4KETUL tu tak penuh pun sebaris dlm kotak saiz yg biasa isik nugget tu...punya lah halus...

No comments: