Nov 4, 2009

beg baru

dah lebih sebulan kan saya start keje...dan anak2 dihantar ke nursery di bangunan sebelah bangunan ofis saya...sangat dekat so that saya boleh menyusukan muzfirah during lunch hour break...

yg jadik masalah saya....huahuahua...ku dah jadik cam ape nak ckp pun tak tau...sgt lah bnyk brg nak dibawak....beg muzzammil, beg muzfirah, cooleg beg susu muzfirah...plus mendukung muzfirah.....boleh bayang camner pagi dan petang rupa saya ketika menghantar dan mengambil mereka??...mujur muzaffar sekolah kat tempat lain....

memandangkan muzzammil dah graduate dari dripers life nyer...so...last weekend kami pun membelikan dia beg baru yg sangat comel...sesuai ngan org nyer yg comel..;)....cukuplah nak letak 2 pasang baju dan 2 helai spender untuk kegunaan di taska...selalu guna 1 jer pon sebab dah mandi pagi....tapi saya spare kan gak kot2 terbabas ke....


inilah rupa beg comel nyer itu...;)


bersama tuan nyer yg comel gak...bila suh senyum...senyum sampai lelap mata


senyum macho dah...huhuhu...besar dah anak bujang ku ini


pandangan dari belakang plak...;)


dah lari tinggalkan mama...tak koser dah nak layan mamanya nak amek gambar bnyk2 kali...;)

ps: dia sangat sayang ngan beg ni...seronok sangat dapat beg....kat dlm umah pun sebok dok usung...sampai nursery pun takmo letak kat tmpt beg...dok pakai jer...;)

2 comments:

cik maz said...

alaa hencemnya comel!

mazlyna said...

ome kat come...;)