Nov 4, 2009

graduate

ingat lagi cite saya pasal men toilet training kan si abang ngah aka muzzammil?

sudah sebulan saya mula kerja dan hantar dia ke nursery baru...

cuma sehari 2 masa mula hantar tu jer ada yg dia terbabas....

cikgu nyer pun cuma mintak sekeping dripers sehari utk pakai masa tido tengahari...

last 2 weeks....stok dripers dah habis...so...letaklah sekeping CD buat bekalan dia....dgn cuak nyer tu...pesan betul2 kat cikgu dia....lepas pakai letak dlm beg...jgn buang....huhuhuu....naya tu klu di buang nyer...

on the second day....tengok dah tak pakai dah...so...lama2 saya tak letak dah dlm beg nyer....

so....dengan rasa besar hati nya.....saya nak declare....anakanda terchenta....muzzammil bin muaz dah graduate dari dripers life nyer sebelum berumur 3 thn...TAHNIAH sayang!

saya sangat suka kay...sebab?....muzaffar dulu....lebih 4 thn baru settle...;)

dan paling saya suka tentang kedua2 anak saya ini.....mereka boleh di latih untuk buang air besar dan kecik di toilet pada waktu yg sama...taklah macam ada budak yg kalau nak buang air besar jer...mintak di pakaikan dripers pulak...tapi buang air kecil boleh ajer nak ke toilet...

dan setakat hari ni....dia masih belum lagik terkencing tido mlm...;)

No comments: