Dec 11, 2009

mainan baru pertama

new toys for muzfirah....;)

selepas habis patah dah mainan aritu....dan kesian tgk dia yg selalu kebosanan....mama telah meredah K4 nak pi carikkan mainan dia...plan asal....nak carik yg sama....aritu masa dok belek katalog K4....ada ternampak....dlm RM30 jer.....bila pi....jenuh ku tawaf keliling mainan budak2 tu...tak jumpa pun.....

yg ada cuma ni jer....harganya?....huhuhuhu.....boleh dapat bbrp set mainan yg dlm perancangan awal tu....;)......tp sebab boleh guna lama....oklah kan....lagi pun....muzfirah kan....low maintanance.....susu takyah beli...dripers takyah beli....;)...w/pun dah habis beratus nak belikan CD...;)

sangat leka dia main......saya pasang benda alah ni pas selesai mengepam.......tinggalkan dia dgn benda tu.....saya sempat...

1. mandikan muzzammil
2. simpan/susun groceries ke dalam almari
3. mandi
4. masukkan kain baju yg nak dibasuh ke dalam WM
5. kemas beg2 dari nursery

lepas tu baru dia start merengek....tu pun sebab time dia tido dah sampai.....huhuuhu....senang keje mama...cepat sket sume settle...;)

lepas selesai adik nyer bermain....haruslah kan ade org plak nak amek alih....:)


see......dia plak yg terlebih seronok.....ialah.....saya tak merasa main ni dulu...;)


ps: menyesal pun ada saya pi buang mainan yg patah aritu......patut saya amek benda yg gantung2 tu....boleh letak kat carseat dlm kete....benda tu sume elok lagi.....haissshhh lah mama...napelah tak pk sblm wat ape2....:(



No comments: