Jan 11, 2010

besday gifts

rabu lepas (06/01) hari lahir anak teruna yang sulung, muzaffar dan esok (12/01) hari lahir anak teruna kedua, muzzammil...

fourarms & humungousaur

setakat hari ni.....ni lah dua koleksi BEN 10 yang diorang dah dapat....ada beberapa lagi yg di request pada makcik2 dan pakcik2 nya yg belum mereka dapat...;)

wish list muzaffar.....tak larat lah mama ko nak layan.....nak berabis beratus beli benda alah ni?...lupakan sajer....huhuhuh


3 comments:

WANNY said...

happy b'day muzaffar dan muzzamil. anak auntie tgh2..9/1..ingat x ina time tu? tgh sarat dah overdue boleh lagi pergi makan b'day muzaffar..haha..

mazlyna said...

thanx wany....yer...tgh sarat2 pun leh merayau lagi....huhuhu

Qistina said...

Happy belated birthday for both