Jan 13, 2010

CD di ebay

yer...akibat kegatalan tangan saya pi bid kat ebay.....maka saya telah terpaksa membeli CD2 ini kerana telah menang tanpa di saingi....huhuhu....bahaya dok kat ebay ni...;)

nape 3?....sebab nya...saya menyediakan payung sebelum hujan...;)...harga satu set RM22.90 sahaja yg mana harga dipasaran adalah antara RM28 ke RM39.....klu saya bid 1 jer.....campur ngan duit posting RM5.50.....saya takdelah rasa cam untung sangat...;)....so...bila beli 3...posting disekalikan.....saya adalah sangat untung....sebab harga satu set hanyalah RM24.75 (((22.90x3)+5.50)/3).....

bertambah lagilah koleksi anak dara saya....

tapi kali ni all in one...takyah nak sebuk2 selit insert....dia dah jahit siap2 insert kat dalam tu.....sonang sikit kojo den...;)

4 comments:

diLa said...

ape kate lps ni bile dok usha kt ebay tuh, roger2 haku skalik...bole le kite sharing is caring CD murah2 nih..hehehheh

mazlyna said...

waaa...betul ke?...saya tgh carik cd minky ni...tgh carik geng sape nak kongsi.....tunggu entry pasal cd ni klu mau kongsi yaaa....

diLa said...

betul le...tp nk velcro jek, hehhehe..xsuke le button, tp klo button tepi (side snap) ok..hahahha!! byk cengkadak x?..ok akn ku tggu en3 mu utk nxt CD..

p/s: xmo folo blog ku kah? :p

mazlyna said...

ku sudah follow...;)