Jan 14, 2010

linda & halim di SURIA?

wahhhhhh,......marvelous.....i loiked!

saya keluar kejap tadi...pi uruskan sekolah muzaffar (pendaftaran darjah 1).......saya layan radio suria...

TIBA2....macam ku kenal jer suara ittteeewwww....YES!....betul....its HALIM!....waaaaa....sukanya halim sudah kembali bersiaran.....really miss his voice.....wahahahahaha....rindu suara jer lah...pekepaedahnyer nak rindu ngan org nyer kan...

so...pasni....memang melekat ngan surai jer lah jawab nyer...;).....kena carik ni halim duty kol bape....huahuahuahuahau....

nota kaki:

saya dah lama berenti dengar era sbb tak larat ngan bebudak DJ baru...cam dah tua plak rasa sbb takleh masuk ngan lawak merapu mereka....pastu...lagi satu yg buat saya beralih dari era?.....saya tak tahan ngan lawak din beramboi....memang dari dulu takleh masuk ngan dia.....pada saya...lawak dia bukan lawak....lebih kepada mengarut jer....but PAKNIL...i have no problem with him....klu dulu...b4 dia diganding kan ngan din beramboi.....saya layan jer.....

btw...i loved suria sebab dia ader muzik tanpa henti yg dah bnyk di tiru oleh stesen2 lain!

carik idea lain lah weh klu nak tarik pendengar....curik idea org jer....


No comments: