Mar 11, 2010

tazkirah pagi

tadi pagi...masa siap2kan budak...

terajin plak nak bukak radio....saya tak tau siaran mana yg saya bukak...almaklumlah....radio jam tu....analog kan...saya pusing2 jer asal ada dengar suara dan bukannya dengar pasir...;)

well...terdengar kata2 dari dr. fazilah kamsah...




"jangan tinggikan suara dengan anak perempuan, nnt dia akan terasa hati...TAPI kena tinggikan suara dengan anak lelaki sebab nnt dia tak dengar"




agaknya...itu sebab abah sangat2 jrg meninggikan suara dengan kami.....takut anak2 perempuannya yg ramai ni akan terasa hati....

bila dah besar2 ni...saya as kaklong yg selalunya akan jadik orang tengah klu ada ape2 yg abah nak sampaikan....maybe abah rasa girls talk lebeh berkesan...;)

TAPI....kadang2 end up....adik2 plak yg terasa hati ngan saya....:(

mak pun gitu....selalunya klu ada apa2 pasal adik2...sayalah tempat dia mengorek rahsia...;)....kadang2 saya tak tau ape pun sbb saya bukan jenis yg bertanya....klu orang bg tau....saya dengan rela hati tadah telinga...;)

opppsss....melalut sudah....benda yg nak disampaikan kat sini sebenarnya yg bold kat tengah2 tu jer...;)

adios.






No comments: