Apr 22, 2010

telur goreng kicap

itu lah menu yang menjadi idaman tekak saya utk berbuka semalam...;)

heheheh....very the simple ekkkk....rasanya saya ni dah rindu sangat kat masakan mak.....tu yg terasa cam nak masak telur goreng kicap tu.....TAPI....tak sama cam mak masak...hukhukhukhuk....

lama nya tak balik sban....last balik masa qeqah si anak dara bulan lepas.....tak pernah lagik tak balik lama camni....asik ada jer hal nyer...:(....ingat nak balik this weekend....cousin kawen plak.....minggu depan jer lah nampak nyer....

saya sebenarnya tgh wat marathon ganti pose...;).....alang2 production susu kurang time on and off mengganti pose......baik saya buat sekali harung....nnt dah selesai ganti pose...kita kumpul susu semula utk persediaan bulan ramadhan....

btw...itu bukan gambar saya macam yg saya masak semlm.....tak sempat nak amek gambar...tgh2 masak.....azan sudah.....so....terus ngap jer....;)


No comments: