May 7, 2010

sambungan...

oke...pas cite pasal anak2 kat taman mainan yg dekat umah tu.....

meh nak story pasal perangai orang lain plak....

sila klik pada gambar utk lihat dgn lebeh jelas yer.....mungkin ade gambar tak clear...almaklumlah....skodeng orang pastu tgn sebelah pegang anak dara plak.....kadang2 berlaku gegaran sket...;)


lihat anak dara kat atas tu... 2 3 kali gak saya menegurnya....dah tu....depan mata kan...klu tergolek depan saya kang camner......tp bila dah tegur pun dia buat sardin...klu dia tergolek...memang saya plak yang buat sardin.....dah lah dengan baju kurung tu.....pakai selipar dia meniti atas terowong tu.....selamba giler....

bibik2 yang tak sedar diri.....masa saya snap ni....diorang tgh usik 2 bangla yang lalu.....yg kelaka nyer.....bangla tu buat tak reti jer......hishhh....ni sume lah faktor2 yg menakutkan saya nak bela bibik.....

anak 2 orang ni....milik si bibik tu sorang satu....diletak nya budak tu kat situ...dia main buai kat sebelah sambil sebuk ngorat.....anak kecik tu dah macam nak jatuh saya tengok.....mujur dia pegang kuat.....bila dah perasan saya mengambil gambar.....cepat2 dia turun dari buai dan jaga anak2 kecil tersebut....

itu jer entry kepochi saya arini...;)

ps: n3 arini dan semlm....sume nyer schedule...saya tiada di pejabat.....ada tugasan mengajar diluar.....;)


No comments: