May 11, 2010

si dia yang setia...;)


gambar kejadian malam tadi...;)

lepas tgk Without a trace saya baru nak berkemas segala....basuh pinggan mangkuk...botol budak2 segala.....sekali dia bangunlah plak.....tido nyer awal dah tp kejap bangun kejap bangun carik punting kopek....;)....bg punting kopek betul2 nnt baru tau.....

disebabkan saya malas nak melayan sebab takut jap lagi saya pun lena terus...maka saya letak dia disitu dan teruskan ngan kerja2 saya.....sedar2 tengok dia dah lena....huhuuuhu......good girl!....janji mama ader depan mata yer sayang?...:)

maka dengan itu...saya berjaya membersihkan seluruh ruang dapur saya dan menjadikannya ruang paling bersih dalam umah....huhuhuhu....dan seterusnya sempat sidai CD2 yang sudah bercuci dan jugak sempat mengemaskan beg sekolah ketiga2 mereka.....elok jer saya masuk umah lepas sidai CD....dia pun tersedar...;)....baru perasan mama nyer hilang kot.....huhuhuhu...dan selepas itu...haruslah saya pun melenakan diri bersama anak dara itu....

ps: abah nyer out-station....klu tak...kerja2 di sinki itu...si dia yg punyer...;)

No comments: