May 11, 2010

ade otak ke takde otak

phehhhh....ni cite ati panas ni....

saya baru balik dari TH.....korek tabung bukan isik tabung...;).....nak parking memanglah seksa....mujur rezeki saya baik...kejap jer tunggu terus dapat parking....

TAPI....bila sampai2 kat kete....ade plak yg suka suki ati pi blok kete saya tanpa ader penunggu kat dlm kete tu.....rasa mau bagi calar jer itu kereta.....dah lah cuaca panas....kot yer pun nak tinggalkan kete tanpa penunggu...tinggalkan lah no phone.....bengong betullah....

mujur org sebelah kuar......dengan susah payah saya berjaya gak melepaskan diri.....dah tu plak....ade satu mamat bengong yg tunggu parking leh buat bodoh takmo beralih bila kete tak muat nak lalu....dah kena hon pun buat sardin jer.....rasa nak langgar jer kete tu....klu lah kete saya tak terjejas klu langgar org...mmg jadik mangsa dah jantan tu tadi....

boleh jadik pembuli jalanraya klu selalu di asak ngan perangai orang camni.....

hmmmm....udah2lah tu...tarik napas panjang2....bg buang itu sume rasa geram....

2 comments:

Azrina said...

Maz, saya selalu berangan yang Kenari saya cam Knight Rider di mana bila masa kecemasan saya akan keluarkan senjata tajam di sekeliling kereta saya untuk mencalarkan kereta orang yg buat tahik ngan saya hahahahaha...aci tak?

mazlyna said...

hehehehe....aciiiiii.....saya pun pernah ader perasaan tu...;)