Jun 29, 2010

cik nuff

cek nuffnang saya dah sampai...:)))))

orang lain dah lama abis duit nyer....saya baru nak dapat...huhuhuhu....silap saya gak....tak cek alamat....rupanya sampai kat umah lama....mujur hubby rajin pi cek surat kat sana....

saya dah redha jer klu MIA...nak wat camner kan klu dah takde rezeki....

dah lebih seminggu dalam tangan....tapi tak gak sempat2 lagi nak di bank-in kan.....


macam lah bnyk duit sangat sampai tak heran nak bank-in ini cek ekkkk...;)


3 comments:

Aleeya said...

vavavaaaaaaaa congrats..taknak banjer kewww hehehe

Bonda Danish said...

byk ke dapat kak..

mama muzz said...

dahlia,

lambat sangat lah mintak....abis sudah...;)

bonda danish,

takdelah bnyk mana.....takat buat beli gelang kaki si anak dara jer...;)