Jun 30, 2010

Fridge Magnet

setelah tak larat dengan koleksi key-chain yang sangat banyak....

saya rasa saya perlu beralih kepada benda lain pulak.....

huhuhuuh...tak larat nengok kan key-chain yg sangat bnyk...serius bnyk okey....ader 5 ring binding buku tu.....siap bertindih2 lagi....

so pasni....jln2 gi mana2...tutup matalah kat key-chain....nak carik FM plak...

setakat ni jer yg ader skang.....itupun banyak dah ilang masa pindah umah dulu...tak tau lah terselit kemana....

antara yang latest.....FM Dubai tu bff adik saya yang bagi...;)......dan yang barcelona tu pulak...pemberian ayah mertuaku....

so....ade sape2 nak bg FM buat menambah koleksi ku?....;)



4 comments:

lily lotus said...

selamat berhobi baru :)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hehehe...sgt2 suka FM ni...tapi tak boleh tahan lama. anak2 saya gatal tangan.

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

uikss...bikin panas mata...bak mai satu...

mazlyna said...

lily,

tq...;)...klu nak tolong tambah koleksi....meh lah bg...;)

umiesofie,

petisejuk skang dah membesar...so...letak tinggi2....diorang takleh amek...;)

izan,

bak mai?...baru ingat nak mintak fm cameron satu...;)