Jul 27, 2010

anak eczema?

ada sape2 anak nyer kulit jenis kulit manja?

baru panas sket sudah merah2...garu sana garu sini....

apa kata....meh try produk cosway ni.....opppsss.....bukan nak menjual yer...sharing is caring...;)


sebelum ni saya pakai cream yg doktor bagi...cam biasalah...dokter kata.....klu nak rawat eczema...mmg kena guna cream yg ader steroid....bab yg tu yg saya paling tak berkenan...

last week...gi cosway...sebelum gi cam biasalah....belek2 buku...ternampak cream ni....terasa mau try....balik bila tgk leher si anak dara merah dan dia tergaru2....saya sapukan...nipis jer cam biasa guna cream eczema ni...walllaaaa...sekejap jer dia dah tak tergaru2 dah......

dah yang paling best sekali.....takde bau okey!.....sangat best......biasa tu....memang saya akan basuh tgn teruslah sebab bau nya amat menusuk kalbu....huhuhuhu...

actually beli 1 pastu second dapat harga murah...tapi saya beli 1 jer sebab nak test....skang sudah rasa nyesal.....mujurlah murah jer...klu tak...nyesal bnyk....hahahha....

harga biasa untuk satu RM14.50...introduction price utk 1st RM 10.90...beli yang kedua RM 8.90....so...sape2 anak elergik tu...silalah pi terjah cosway sendiri carik yer....cosway kan ader merata...;)

baik utk eczema....gatal2...kesan gigitan nyamuk...kulit kering....tidak berminyak dan melekit dan tiada pewangi!

sharing is caring!

2 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

macam best je! tapi, shag kulit sensitif. takut lah nk pki. sbb dulu shag penah gune cosway, pencuci, tp makin teruk =__="

Intan Inn said...

salam lyna..thanks..kongsi maklumat yang sgt bagus...sbb anak saya eczema..erm nama krim tue soothing balm eh...nanti ada masa saya try cari cosway...heheh ada ker kat ara umah saya ekk..