Jul 27, 2010

gigi nya sudah tumbuh

finally...berjaya jugak gigi si anak dara memecahkan gusinyer...;)

rupa2nya...demam aritu...macam yg hendak dihadapi nya....mula kuar merah2 kat badan cam ruam2 halus....cam campak tu.....pastu nak boleh merangkak....nak rajin duduk....dulu dia tak konfiden so sangat2 jarang dia nak dok sendiri......pastu....dengan gigi nak kuar...

so skang...memang selalu lah dia dok ngap mama time nyusu dan selalu gaklah kena marah....abang2 nyer pon sama sebok marah dia klu buat mama nya sakit...;)

nampak gigi saya yang 2 batang itu?....;)



4 comments:

MrS. F!zA said...

fiza dh bapa kali kena ngap! hahaha, eh kak bapa kali dh nk tnya, fiza dh lama masukkan link blog akak kt bloglist, tp tak dpt kesan mana satu blog akak.. bila nk add lg dh tak blh la.. pstu nk tnya bila add link tu kuar nama blog akak ape?ni bla nk bca blog akak tgk dr pesbuk jela.

MrS. F!zA said...

udah dpt kesan.. huhu..

pizet said...

kena ngap tu memang sakit...slalu gak si kecit tu ngap...marah pun bukan dia paham

mazlyna said...

anak dara saya paham klu kena marah...nnt dia merajuk...;).....klu kita amboiiii kat dia...dia amboi balik dengan campur ngan pang sekali....heheheh