Aug 11, 2010

lagenda budak setan di astro prima

melayan lagenda budak setan malam tadi...

amat menggamit memori...huhuhuu...

tak tau plak yg utk siries ni...penggambarannya buat kat sban....

masa scene kat sekolah tu...rasa2 cam kenal jer...rupa2nya...mmg betul pun....

waaaaa....sangat rindu sama itu sekolah walaupun hanya sekejap cuma disitu....nak2 plak bila tgk pondok tmpt diorang melepak main gitar tu....kat situ jugaklah tmpt kami melepak sampai hati berbunga riang.....dalam hati ader taman....tapi....bukan saya lah...bff saya tu....;)

so...komen sket pasal cite ni....baru first episod...lom rasa lagi feel dia...lagipun adegan setan nyer tu...taklah se setan cam dalam novel....tak bape real....;)....pastu lak....watak ayu tu....kurang masyuklah.....tapi takpelah kan...bg can dulu.....tengoklah 3 4 episod nnt camner.....klu takleh nak masyuk...hai hai bye bye lah jawab nyer......baik lagi saya layan NCIS...;).....

saya kan....klu pelakon tak bape kena ngan ape yg digambarkan dlm novel tu...mmg susah sketlah nak masuk.....cam dulu....tgk cite tangisan bulan madu.....saya tgk kejap jer sebab saya rasa ezany tak sesuai nak pegang watak bogatt tu....hahahah......yer lah dlm novel bogatt tu tinggi tegap gitu......cam takde rupa cam ezany pon....;).....

so.....utk lagenda budak setan ni plak....kita tgklah camner yer...harap2 1st episod ni lom panas lagik....makin lama makin oklah harap nyer.......


7 comments:

Anonymous said...

sekolah mana tu?
ada seremban² ni haruslah ku tgk.

mazlyna said...

kgv

Lynn Nasir said...

salam,

hmm..saya pun suka baca novel lg dr tgk cerita yg diadaptasikan. tangisan bulan madu mmg best..sampai skang masih ingat jalan citernya..

yg LBS ni, terlepas tgk aritu. nasib ada review kata tak feel lg..hihih! tgk next episod la kot kalu tak lupa :D

mazlyna said...

hehehehe...3 lyn sedang mengomen...;)

saya kadang malas nak tgk klu dah baca novel sbb dlm kepala kita dah ader imaginasi sendiri....sekali tgk tak sama....tu yg tak masyuk tu...;)...kena jadik pengarah penerbit sendiri....hahahahha

aziahmk said...

ehmm..ehm...aku tak leh tgk itu pondok la.....teruzzz teringat " hheehe heeiiiii hang jebat!!!" wakaakkakaak

mazlyna said...

aku nampak pondok tu terus teringat kat ko...hahhahaha

aziahmk said...

hahahahha.....tempat dating2 cinta monyet!!!! matilah kalau laki ku tau nih...ssshhhhhh.....