Aug 27, 2010

soping utk round ke berapa tah...;)

rabu lepas......

orang lain berebut2 pi soping kat sini.....

saya pulak......gi sini.....
heheheh...best sket...tak ramai orang....

tp gi sorang jer sbb BFF saya MC.....so...redah ajer lah.....bnyk gak yg berkenan...tp bila pk....nnt nak gi kat KPDN tu...pilih jer lah yg betul2 nak....)

btw...gi memang sebab nak carik dress utk si anak dara pun....masa soping sogo aritu...takde yg berkenan.....;)

so...inilah hasil nyer....;)

sangat sweet dia memakai baju ini...;).....saiz 1 thn...

saya suka baju bunga2 ni....kunun2 nak beli besar sket...amek yg saiz 2 thn....bila di pakaikan....ngam2 jer kat lutut dia......tinggi nyer anak dara saya ni....

yang ni plak....utk scha al yaya saya...;)...nnt gi jln2 raya leh pakai sama2 ekkk..;).....asik ibu jer belikan baju....mama lah pulak kan?...;)



No comments: