Oct 6, 2010

keletihan

first...saya nak mintak maap lah pada yg rajin menjenguk blog saya ni tapi takde update....mintak maap sangat2 lah yer...

lately agak keletihan sket....hubby sudah dalam mode every week out-station sejak mula keje pas raya...

so...jawab nyer...sume urusan umah dan anak2...saya kena buat sorang2....huwaaaaaaa....penat tau....:(

selalu...klu hubby ada....dia yang mandikan budak2....basuh pinggan mangkuk plus botol2 si anak dara yang melambak itu.....

bila dia takde...sume saya nak kena buat.....so...utk kurangkan penat....selalu nya saya skip masak....klu tak...lagilah saya lembek...

bahan bnyk...tp bila badan leteh....tgn malas nak menaip...dah lah keje pun bnyk....mana lagik nak curik masa dengar ceramah ustaz kazim kat youtube....layan facebook.....jawabnyer....aderlah blog yg terabai...;)......

so...insyaallah.....nnt saya update lagi yer.....pas mitinglah...saya ader miting jap lagi ni......daaaaaa

ps: abang...thanx for your help selama ni.....i heart you!....;)....muahhssss

No comments: