Oct 6, 2010

segar

hari ni saya rasa sangat segar...;)

sebab nyer?...mlm tadi tido awal....lama ooo...tak tido sebelum kol 10....

mlm td...plan mau kasi budak2 tido cepat.....so...belum abis berita lagik...saya suh tutup tv....tutup lampu sume.....plan asal....bila budak2 dah lelap....saya mau kasi siap sume keje rutin saya....kain yang belum dijemur.....sinki yang masih penuh.....beg sekolah anak2 yang masih belum berkemas...

TAPI sudah nyer.....saya pun terus lena....;)....nampak sangat badan leteh....tp tadi pagi....bangun kol 5....badan rasa sangat fresh....;).....mengepam susu pun tak lah tersengguk-sengguk cam selalu.....

siap mengepam....saya jemur baju...pastu bersihkan sinki sume bagi clear.....pastu naik mandi.....gosok baju......turun bawah balik.....nak siapkan belakan susu si anak dara......anak2 bujang saya pun bangun...waaaaa.....sangat senang hati...takyah nak kejut kan diorang...takyah nak marah2kan muzzammil yg selalu nye sangat susah nak bangun....muzaffar no problem...anak yang sorang ni memang dari kecik senang kejut...nak2 plak klu tido nyer cukup....

so....arini.....saya leh siap awal dari biasa......sangat suka....:)

adakah ini bermakna saya harus tido awal setiap hari supaya leh bangun dengan segar walaupun bangun awal?.....huhuhuhu....bukan senag ooo nak suh mata tido klu badan tak leteh....;)....tapi klu anak dara pun sama gak bangun awal....takde makna nyer.....lagi lambatlah keje jawab nyer....;)


3 comments:

Rizziela said...

Memang bestkan buat keje waktu pagi...senang ajer rasanya

Lynn Nasir said...

hehe..bila letih tu, masuk tidur la awal. badan dan otak sama2 dpt rehat ^^

dah terbukti kan? :)

hyazz said...

besss bile sumer nyer beress... bila xsempat nak bereskan tu yg leceh...ahaksss