Oct 26, 2008

perut meraung

hahhahahha...ngeri jer nengok tajuk kan....tp mmg lah...klu perut itu boleh berkata2...memang meraung dah dia semlm....bnyk sangat invitation dan kami gi semua...;)


no. 1

yang ni tak masuk list sebenarnya....jiran selang satu umah..tengah siapkan budak2....dia ajak dtg umah...ingat kan malas nak gi sbb kitorang plan nak kuar umah kol 11.30 tp dia ajak tengahri sket...tp sbb tak sedap ati kan...jiran dekat sangat...kitorang gi jer lah...tak makan pun takpe...janji menjengah...tp sbb mmg dah rezeki....dpt gak makan...;)..aku makan spaghetti yg sedap sama sup ala2 sup cambell gak...ni pun sangat sedap...pastu borak lbh kurang....kami pun mintak diri...takleh lama2 ooo...bnyk lagik ni..;)


no. 2

umah pakngah aku...kat AMPANG...dan aku sangatlah tak suka nyer nak ke arah sana...I HATE MRR2...ni pun sebenarnyer requested by my mom suh gi sbb dia tak dpt nak gi...ala2 cam wakil keluarga lah gitu...klu tak pk kan takut mak kecik ati tak pergi umah abg dia...mmg aku dah ajak dah hubby patah balik...huhuhu...aku sangat tak suka sama jem....kat sini makan sket nasik tomato ngan kueh raya...ade sate tapi aku malas nak makan...naik muak plak tengok sate...ade jer jamuan/open house...wajib lah jumpa benda nan satu ini...

no3.

kami ke bandar teknologi kajang...umah umialiesha....sampai jugak...actually hubby nyer is my colleague masa kat M*MP* dulu...tapi skang 2 2 dah kuar....;)...kat sini aku larat makan roti jala jer ngan kerepek2 nyer...sorry yer faiza...memang dah tak larat sangat...thanx gak sbb tumpang solat..;)

no4

sepatutnya aku ke labu...but cancel last minute...ingat nak gi mlm pun tak jadik gak.....sampai sban dah agak lewat...budak2 pun dah tido....so rasa cam tak larat dah nak ke labu....dah tu plak....kan kitorang dari kajang..so...lalu ikut semenyih...klu nak ke labu...maknanya kami kena ke othersite of seremban...jln yg kitorang ikut ni lebih dekat dengan umah my mom...sorry yer sheila....maybe next time...;)...SORRY SANGAT SANGAT YER...

no5

budak2 dah tido kan...so..gi anta bebudak balik umah my mom...then gi satu lagik umah...terus jer gi....klu rehat2 nnt...mmg tak gi terulah....badan dah tahap penat giler...yg ni dekat jer...ala2 seberang jln besar dari umah my mom...the main road arah seremban/kuala pilah...

sangat teruja dan sangat berdebar2....kawan ni...hampir 20 thn camtu tak jumpa...mana tak nyer....pas abis UPSR....cuti darjah 6 tu...sampai lah skang ni...dah dekat2 nak cuti sekolah pun kan....tak ke 20 thn dah tu....hehehehhe....lagi sekalik...TQ kat FACEBOOK...;)

by the way...aku makan sup makaroni...tu jer pon yg larat nak makan lagik...klu tak jamah pe2 kang...kecik ati plak tuan rumah nyer....


no6

yg ni majlis paling besar....nak kata tman punyer...taklah jugak....cuma organize by bbrp lorong/jln kat taman umah my mom ni...mmg event wajib tetiap thn ni...cuma nyer thn ni macam kurang meriah sket sbb ramai yg ade hal lain....takpelah.....sekurang2 nya masih ade gak yg join untuk merapatkan ukhwah sesama jiran...;)...

yg ni memang penutuplah...lom abis selesai...aku dah masuk umah...tukar baju....gedebum tido...memang aku SANGAT SANGAT penat....

once again....SORRY yer sheila....

cuma der gambar kat rumah jer sbab aku malas/segan/malu nak amek gambar...;)....gambar yg ade pun...ikhsan hubby...hehehhehe....



marhaban - tetamu lelaki

marhaban - tetamu wanita

amek gambar jap

sila lah makan yer....nasik lemak ys sengat sedap yg dimasak oleh ibuku...;)


the kids with cikngah

1 comment:

Roving Soul said...

=) takper, next time inshaAllah. Mlm tu dok tunggu2 jugak sms, tapi tengok takder, agak2 mesti penat nih...