Oct 31, 2008

kucing!!!!!!

sape yg nak makan...tengah makan atau jenis yg tak tahan tengok benda2 tak senonoh...sila abaikan entry ini yer....aku tak bertanggungjawab sekiranya ape2 terjadik kay....






aku sangat geram kayy....td pagi masuk nak masukkan muzzammil ke dlm kete.....ternampak lah plak benda alah ni ha...

adoooiiii la....tak membela binatang pun...ade plak bahan buangan nyer merata2.....aritu kat tepi dinding tempat letak basikal bebudak.....aku dah alihkan bunga letak kat situ...la ni...kat porch plak...klu aku nampak...mau yg kena baling kang ni...

ni sume lah antara sebab aku tak suka ade pets kat umah.....ngan bahan buangan nyer...ngan bau nyer...ngan bulu nyer yg melekat merata....eeeeee...sungguh lah aku tak berkenan...

ps: laling...nnt balik tolong bersihkan yer....TQ!






No comments: