Apr 2, 2010

LHDN

sudah april kawan2....

e-filling sudah di isikah?

saya?....dah siap isik dari sabtu lepas sementara tunggu hubby datang menjemput....cuma tinggal nak sign dan hantar.....

tak hantar lagi sebab rasa2 ada yg nak diubah.....maybe anak2 ada yg nak bertukar antara saya ngan hubby....saya terlebih bayar dan hubby plak nak kena bayar...maybe sebab saya dah naikkan potongan zakat bulanan....

pastu plak....e-sspn takleh nak cek...saya pun lupa bape bnyk duit masukkan kat budak2 tu.....dah bbrp kali cuba...hasilnya tetap sama....nak tepon malaslah pulak...last year....senang jer dapat info...

mungkin dalam minggu depan saya settlekan....lambat2 nnt...server nyer jam bila terlampau ramai yg access...macam selalulah kan...tak tau lah kalau LHDN buat server upgrading...





ps: last year saya dihubungi PRO lhdn berhubung surat penghargaan....TAPI......sampai lah la ni...dah nak kena isik borang lagik sekali......bayang surat nyer pun tak kunjung tiba...;)


No comments: