Jul 3, 2010

dah siap kemas

semalam kepala saya sangat sakit....rasa tak larat nak gi opis...sudah nyer....ku EL sahaja...mentang2lah cuti masih sangat bnyk

klu asik tido jer.....lagi sakit kepala saya...so....selesai men tidokan si anak dara...saya pun buat operasi mengemas.....projek utama...haruslah almari si anak dara kan?...;)

dari ini.....
bertukar kepada ini....

hehehhe....nampak bakul CD nyer?....sudah bertukar tempat.....yg dok dlm almari sudah dok luar....yang dok luar...sudah masuk dlm...;)

ps: kotak antara almari ngan bekas baju anak tu adalah portable dryer saya...nak letgo....ada sape2 berminat....leh tgk kat sini yer...klik...

ni pandangan kat dalam almari pulak.....para yg second tu saya cabut supaya leh muat nak letak drawer CD tu...;).....hidup kena kreatif maaa.....ni pun tak tau lah bape lama leh tahan....saya bosan nnt...saya ubah lagik...;)

baju anak dara yg jarang2 pakai...sume saya gantungkan.....yg berlipat tu utk kegunaan harian...


2 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

kalo bukak almari anak dara pink pink..tapi kalo bukak almari anak teruna harusla byk biru..teringin nak rasa fink plk ni..ekeke

mazlyna said...

sila lah usaha kan untuk mencarik anak dara pulak...;)